Πτώση πωλήσεων 3% ανακοίνωσε για το α' τρίμηνο του έτους η γαλλική LVMH, ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελών αγαθών παγκοσμίως, χάνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών που περίμεναν να εμφανίσουν μικρή άνοδο 2%, όπως μεταδίδουν ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία.
Η γαλλική εταιρεία που έχει εμβληματικούς τίτλους όπως Louis Vuitton, Dior, Bulgari και Hennessy, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις στις ΗΠΑ υποχώρησαν κατά 3% το α' τρίμηνο, ενώ στην Ασία, χωρίς την Ιαπωνία, κατρακύλησαν 11%. Οι συνολικές πωλήσεις για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο ανήλθαν σε 20,3 δισ. ευρώ ($23,08 δισ.).
Το τμήμα μόδας και δερμάτινων προϊόντων – που περιλαμβάνει τους οίκους Louis Vuitton και Dior – κατέγραψε μείωση 5% στις πωλήσεις, χάνοντας τις εκτιμήσεις για σταθερή επίδοση. Οι πωλήσεις στο τμήμα οίνων και οινοπνευματωδών υποχώρησαν 9%.
"Σε ένα γεωπολιτικό και οικονομικό περιβάλλον που γνωρίζει διαταραχές η LVMH παραμένει σε εγρήγορση αλλά διατηρεί επίσης την αυτοπεποίθηση της στο ξεκίνημα της χρονιάς", αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωση που έδωσε στη δημοσιότητα.