"Πλήγμα" από την αποδυναμωμένη ζήτηση στην Κίνα, δέχθηκαν οι πωλήσεις της Hermès, στο ξεκίνημα του έτους.
Η Hermès δεν μπόρεσε να "ξεφύγει" από την υποτονική ζήτηση που γνωρίζει η βιομηχανία πολυτελών ειδών στην Κίνα.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις α' τριμήνου της Hermès στην περιοχή Ασίας - Ειρηνικού, εξαιρουμένης της Ιαπωνίας, αυξήθηκαν κατά 1,2%, όπως ανακοίνωσε η Hermès International, χαμηλότερα από τα επίπεδα του 4% που ανέμεναν οι αναλυτές. Συνολικά, τα έσοδα της Hermès, τη συγκεκριμένη περίοδο, ήταν ελαφρώς μικρότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Η αγορά ειδών πολυτελείας αντιμετωπίζει προκλήσεις στην Κίνα, καθώς οι καταναλωτές της χώρας έχουν περιορίσει τις πιο ακριβές αγορές. Μάλιστα, οι προοπτικές δυσχεραίνονται περαιτέρω από τους δασμούς του Ντόναλντ Τραμπ.
Σημειωτέον ότι η Hermès αναμένεται να αυξήσει τις τιμές στις ΗΠΑ από την 1η Μαΐου, όπως ανακοίνωσε ο CFO της εταιρείας Eric du Halgouet.
Νωρίτερα, αυτήν την εβδομάδα, η LVMH ανακοίνωσε επίσης χαμηλότερες των εκτιμήσεων πωλήσεις α' τριμήνου, ωθώντας τη μετοχή της σε "βουτιά" και την κεφαλαιοποίησή της κάτω από εκείνη της Hermès, η οποία έτσι κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή της αγοράς luxury.