H Pinterest προέβλεψε έσοδα για το τρέχον τρίμηνο πάνω από τις εκτιμήσεις της Wall Street την Πέμπτη, ένα σημάδι αυξανόμενων διαφημιστικών δαπανών στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης παρά την αβεβαιότητα σχετικά με τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ.
Η μετοχή της εταιρείας σημείωνε άνοδο 11% στις ηλεκτρονικές μετασυνεδριακές συναλλαγές.
Η έμφαση της εταιρείας σε διαφημίσεις άμεσης απόκρισης - σχεδιασμένες να προτρέπουν συγκεκριμένες ενέργειες όπως αγορές, λήψεις εφαρμογών ή επισκέψεις σε ιστότοπους - συνεχίζει να οδηγεί τις διαφημιστικές δαπάνες, ακόμη και όταν η διαφήμιση αναγνωρισιμότητας επωνυμίας είναι αδύναμη.
Τα αποτελέσματα της Pinterest ακολουθούν τον τερματισμό ενός κενού στις αφορολόγητες εισαγωγές στις ΗΠΑ, το οποίο, σε συνδυασμό με την επιδείνωση των εμπορικών εντάσεων, έχει περιορίσει τους προϋπολογισμούς διαφημίσεων για ορισμένες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Ωστόσο, η μητρική εταιρεία του Facebook, Meta και η Reddit ξεπέρασαν τις προσδοκίες εσόδων το πρώτο τρίμηνο λόγω ισχυρών πωλήσεων διαφημίσεων. Αντίθετα, ο μικρότερος ανταγωνιστής Snap δήλωσε ότι δεν θα εκδώσει τριμηνιαία πρόβλεψη λόγω οικονομικής αβεβαιότητας, καθώς οι διαφημιστές προτιμούν μεγαλύτερες πλατφόρμες σε δύσκολες στιγμές.
"Καθώς το μακροοικονομικό και ψηφιακό τοπίο διαφημίσεων εξελίσσεται, η στρατηγική μας και η συνεπής εκτέλεση έχουν κάνει την Pinterest πιο ανθεκτικό από ποτέ", δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Bill Ready σε δήλωσή του.
Οι χρήστες της Γενιάς Ζ του Pinterest, οι οποίοι αποτελούν πάνω από το 40% της βάσης χρηστών του, μαζί με τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που διαθέτει για τη δημιουργία εξατομικευμένων διαφημιστικών καμπανιών, καθιστούν την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ολοένα και πιο ελκυστική για τους διαφημιζόμενους.
Η εταιρεία αναμένει έσοδα για το δεύτερο τρίμηνο από 960 έως 980 εκατομμύρια δολάρια, το μέσο σημείο των οποίων ήταν πάνω από τη μέση εκτίμηση των αναλυτών που ήταν 966,3 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η LSEG.
Αναμένει προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων από 217 έως 237 εκατομμύρια δολάρια για το δεύτερο τρίμηνο, σε σύγκριση με εκτιμήσεις 233,1 εκατομμυρίων δολαρίων.
Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 16% στα 855 εκατομμύρια δολάρια για το α' τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις περί 846,6 εκατομμυρίων δολαρίων.
Οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες στην πλατφόρμα παγκοσμίως αυξήθηκαν κατά 10% στα 570 εκατομμύρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των 564 εκατομμυρίων.