"Άλμα" κατέγραψαν οι βρετανικές λιανικές πωλήσεις τον Απρίλιο, με ώθηση από τον ηλιόλουστο καιρό, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν την Παρασκευή και τα οποία υποδηλώνουν ότι οι καταναλωτές μπορεί να αποτελέσουν ένα φωτεινό σημείο σε μια κατά τα άλλα μουντή προοπτική για την οικονομία.
Ο όγκος των λιανικών πωλήσεων σημείωσε άνοδο 1,2% σε μηνιαία βάση, ανακοίνωσε την Παρασκευή η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, μετά από μια προς τα κάτω αναθεωρημένη αύξηση 0,1% τον Μάρτιο.
Μια δημοσκόπηση του Reuters μεταξύ οικονομολόγων είχε υποδείξει αύξηση 0,2%. Η αύξηση σηματοδότησε την τέταρτη συνεχόμενη μηνιαία αύξηση των λιανικών πωλήσεων - ένα κατόρθωμα που επαναλήφθηκε για τελευταία φορά το 2020, όταν οι καταναλωτικές δαπάνες ανέκαμψαν μετά το πρώτο λουκέτο του COVID-19.
Εκτός από την πανδημία, ήταν η μεγαλύτερη σειρά αύξησης από το 2004, δήλωσε αξιωματούχος του ONS.
Οι πωλήσεις τροφίμων σημείωσαν άλμα κατά 3,9% τον μήνα, το οποίο το ONS συνέδεσε με στατιστικά στοιχεία της Μετεωρολογικής Υπηρεσίας που έδειξαν τον πιο ηλιόλουστο Απρίλιο που έχει καταγραφεί ποτέ. Οι πωλήσεις μη τροφίμων μειώθηκαν κατά 0,7%.
Μια ξεχωριστή έκθεση από την εταιρεία ερευνών αγοράς GfK έδειξε ότι οι καταναλωτές της Βρετανίας έγιναν λίγο πιο σίγουροι τον Μάιο, γεγονός που μπορεί να αντανακλά τον αντίκτυπο της πτώσης των επιτοκίων και της χαλάρωσης των παγκόσμιων εμπορικών εντάσεων.