Η αγορά ξηρού φορτίου κατέγραψε άνοδο την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου, με κύριο μοχλό τα πλοία τύπου Capesize. Η ενίσχυση της συγκεκριμένης κατηγορίας οδήγησε σε αύξηση του Baltic Dry Index (BDI), ο οποίος την Παρασκευή 7 Νοεμβρίου έκλεισε στις 2.104 μονάδες, παρουσιάζοντας άνοδο 138 μονάδων. Οι υπόλοιπες βασικές κατηγορίες της αγοράς, Kamsarmax, Ultramax και Handysize, κινήθηκαν σε σχετικά σταθερά επίπεδα.
Στα Capesize, η αγορά ξεκίνησε υποτονικά στην Ασία, αλλά η ζήτηση ενισχύθηκε, ιδιαίτερα στο δρομολόγιο Αυστραλίας προς Κίνα, όπου οι ναύλοι ξεπέρασαν το 1 δολάριο ανά τόνο. Η διαδρομή C5 έκλεισε στα 10,37 δολάρια ανά τόνο.
Στον Ατλαντικό, νέα φορτία στο δεύτερο μισό της εβδομάδας περιόρισαν τη διαθέσιμη χωρητικότητα. Η γραμμή Βραζιλίας προς Κίνα (C3) έφτασε τα 23,31 δολάρια ανά τόνο, ενώ η διαδρομή Ευρώπης προς Ασία (C9) διαμορφώθηκε στα 48.050 δολάρια την ημέρα. Τα υπερατλαντικά κυκλικά ταξίδια (C8) έκλεισαν στα 29.470 δολάρια την ημέρα.
Στα Kamsarmax, ο Ατλαντικός παρουσίασε μικρές πιέσεις προς το τέλος της εβδομάδας, κυρίως στη βόρεια περιοχή λόγω περιορισμένης ζήτησης. Στο νότιο ημισφαίριο, τα φορτία προς την Ασία για τον Δεκέμβριο ενίσχυσαν το κλίμα σταθερότητας.
Οι ναύλοι από τη Βραζιλία προς την Ασία κυμάνθηκαν στις 18.000–20.000 δολάρια την ημέρα, ενώ από την Ευρώπη προς την Ασία στα 22.500–24.500 δολάρια την ημέρα. Για κυκλικά υπερατλαντικά ταξίδια, τα επίπεδα διαμορφώθηκαν στις 14.000–16.000 δολάρια την ημέρα.