Οι λιανικές πωλήσεις, της Volvo Cars το δεύτερο τρίμηνο του 2025, μειώθηκαν κατά 12% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 181.600 αυτοκίνητα.
Για το πρώτο εξάμηνο, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 9% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2024.
"Η αγορά συνέχισε να παρουσιάζει προκλήσεις και στο δεύτερο τρίμηνο", δήλωσε ο Håkan Samuelsson, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Volvo Cars. "Η ζήτηση παραμένει υπό πίεση από το μακροοικονομικό περιβάλλον, τις αβεβαιότητες που σχετίζονται με τους δασμούς και τον σκληρότερο ανταγωνισμό. Ωστόσο, οι ενέργειες ανάκαμψης που κάναμε αρχίζουν να δείχνουν αποτελέσματα. Σε μια αγορά του δεύτερου τριμήνου με αντιξοότητες, όπου σημειώσαμε σαφή βελτίωση της ελεύθερης ταμειακής ροής σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο και το περιθώριο EBIT μας, εξαιρουμένων των στοιχείων που επηρεάζουν τη συγκρισιμότητα, ήταν ελαφρώς υψηλότερο".
Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία ξεκίνησε ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης κόστους και μετρητών ύψους 18 δισεκατομμυρίων SEK. Αυτό αρχίζει να έχει αντίκτυπο, με τα πλήρη αποτελέσματά του να έρχονται το 2026. Το σχέδιο υποστηρίζει τη στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας, η οποία βασίζεται σε τρεις πυλώνες: κερδοφορία, ηλεκτροκίνηση και περιφερειοποίηση, ανακοίνωσε η εταιρεία.
Εξετάζοντας πρώτα την κερδοφορία, το σχέδιο αναδιάρθρωσης βρίσκεται σε καλό δρόμο. Η μείωση 3.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως τίθεται σε εφαρμογή και περίπου 1.100 άτομα έχουν ήδη αποχωρήσει από τη Volvo Cars. Μαζί με τις περικοπές δαπανών, αυτό θα μειώσει τη βάση του έμμεσου κόστους και θα δημιουργήσει έναν πιο λιτό και αποτελεσματικό οργανισμό, αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση.