Η αυτοκινητοβιομηχανία Jeep βρίσκεται κοντά σε συμφωνία ύψους σχεδόν 25 εκατομμυρίων ευρώ σε ετήσια βάση για να επανεμφανιστεί το εμπορικό της σήμα στη φανέλα της Γιουβέντους, όπως ανέφεραν τη Μ. Πέμπτη (17/4) δύο πηγές με γνώση του θέματος στο Reuters.
Η συμφωνία αναμένεται να ανανεώσει μια μακρόχρονη συνεργασία, μετά την αποτυχημένη προσπάθεια της πρώην πρωταθλήτριας Ιταλίας να εξασφαλίσει άλλο βασικό χορηγό από τη λήξη της προηγούμενης συνεργασίας με τη Jeep τον Ιούνιο του 2024.
Η Jeep, θυγατρική του ομίλου Stellantis -του τέταρτου μεγαλύτερου κατασκευαστή αυτοκινήτων παγκοσμίως- υπήρξε ο βασικός χορηγός της Γιουβέντους από το 2012. Η αξία της χορηγίας αυξήθηκε σταδιακά, φτάνοντας τα 45 εκατ. ευρώ ετησίως.
Η απουσία βασικού χορηγού έχει επιβαρύνει περαιτέρω τα ήδη "συμπιεσμένα" οικονομικά της Γιουβέντους, που είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Μιλάνου. Ο σύλλογος αναμένεται να κλείσει τη χρήση 2024-2025 με ζημίες, παρά την αύξηση εσόδων από την επιστροφή του στο Champions League.
Η μητρική εταιρεία Exor -επενδυτικό όχημα της οικογένειας Ανιέλι και σημαντικός μέτοχος της Stellantis- αναγκάστηκε τον περασμένο μήνα να ενισχύσει τον σύλλογο με επιπλέον 15 εκατ. ευρώ. Συνολικά, η Exor έχει διαθέσει 600 εκατ. ευρώ στη Γιουβέντους τα τελευταία έξι χρόνια.